JAAAAAA!

DATUM: 2012-09-05 | TID: 17:10:47 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag är det en bra dag !
Den 20 Aug skrev jag ju omtenta i skolan en andra gång från kurs 1FL005.
Dom 2 första gångerna jag skrev tentan sög, men efter denna gång så  kändes det helt okej.
Idag fick jag mitt resultat på min mail.
 
JAG BLEV GODKÄND, JAG KLARA TENTAN! JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA!
Nu har jag inga rester kvar och kan nu fokusera på pågående kurs.
För att få Godkänt så var man tvungen att få 30 P och jag fick 34......WOHO!
Är så stolt över mig själv, att vara ensamstående mamma och klara av mina studier samtidigt, ja jag vet jag är BÄST!
 
 
Det går bra nu!
Godkänd på tenten och sedan en annan sak som ja längtar efter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0