Torsdag

DATUM: 2012-10-25 | TID: 10:13:22 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Igår gjorde jag klart mina matteuppgifter när lillan hade somnat och jag känner mig värsta överambitiös, men nu är dom inne i alla fall. Hoppas på att dom blir Godkända och att jag blir godkänd på onsdag när jag muntligt redovisar dom i Kalmar.
Dom var inte så svåra när man väl förstod hur man skulle göra, men ska bli skönt att denna kurs snart är över för nu orkar ja inte me dessa dryga uppgifter längre.
 
Idag blir det en lugn dag igen. Ska hänga tvätt, dammsuga, sätta på en diskmaskin och sedan ska vi bara mysa framför filmer tror jag. Ikväll ska ja dregla framför Johan Falk ;) *haha* Måste ju titta på min nyblivna man *asg*
 
 
Såhär ser en riktig karl ut, ska man ha muskler och träna så ska man väl göra de ordentligt och inte fjolligt, för då kan man lika gärna sluta träna ;) haha!
Har btw skickat efter Vol 7 & 8 av skilda världar nu så får hoppas att dom kommer till helgen så jag har nått att göra när lillan sover *Skulle behöva plugga....Ja de skulle du behöva Mariah.... Men Neje, jag vill inte!*
Men nu ska jag äta frulle. Cjoho!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0