Till mina fina vänner Linda & Linus

DATUM: 2012-10-16 | TID: 13:25:42 | KATEGORI: Kärlek | 0 Kommentarer
Jag har förstått hur fina vänner ja verkligen har, och att ha dessa fina människor i våra liv är helt underbart. Önskar bara att vi kunde bo närmare varandra så att man kunde tillbringa mer tid me dom. Men vem vet vad framtiden visar =) Dom är 2 helt underbara människor som alltid finns där. Visst vi har haft våra svackor men det har alltid löst sig till det bästa och vi vill aldrig förlora er igen, NEVER!
Har vår vänskap hållt såhär länge så ska den inte ta slut här, finare vänner får man leta efter.
 
Dessa två är så helt underbara med lillan och dom älskar verkligen min lilla flicka, och lillan trivs i deras sällskap. Och som jag alltid funderat på och som jag nu äntligen kommit fram till är jag vill ha dessa 2 fina människor i våra liv. Och för att dom är helt underbara med lillan så är det nu påväg 2 fadderbrev hem hit då Linus och Linda ska få bli faddrar till mitt lilla hjärta. De kände sig jätte hedrade och vill verkligen detta och det gör mig så glad.
 
Vi älskar er !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0