A truth with a secret

DATUM: 2012-10-06 | TID: 13:05:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag fick jag ett mail av en människa på mailen där hon påminde mig om en annan gammal blogg som jag haft. Hade totalt glömt bort den men tydligen så är denna människa sjukt desperat och har stora kontrollbehov som då sitter och letar efter saker för att starta något. Haha !
 
In your dreams, varför skulle jag bry mig om det du skriver för? Har du sånt stort kontrollbehov att du sitter och letar så får du ju skylla dig själv :] Tycker att du kanske skulle ta och tänka dig för innan du skriver nått för " Vad du inte vet, lider du inte av ", men tänk på att det finns även " A truth with a secret " som kan gömma sig närmare än du tror.
 
 
 
Tänkte fråga er mina fina läsare om ni vill att jag länkar till min gamla blogg där det finns många inlägg, tror ja började skriva i den 2008, så får ni även läsa den.
 
:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0