Matematik

DATUM: 2012-10-23 | TID: 22:06:39 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Sitter här och gör matteuppgifterna nu. Det är faktiskt riktigt kul och enkelt när man väl kommer på hur man ska göra. Tänkte att ikväll gör jag till uppgift 6 så gör ja resterande 6 uppgifterna i morgonkväll och lägger sedan examinationen på lådan på torsdagsmorgon, för ikväll är ja riktigt trött i huvudet och är sjukt slut i kroppen efter denna långa dag.
 
 
 Edit: Ja sitter mitt uppe i uppgift 4, så börjar lillan och prata.. NEEEEJ tänkte ja då, inte NU!
*snälla* Jag går in och ser då att hon sitter upp och pratar för fullt. Hon säger bland annat: Mamma, titta däj (där*). Då inser jag att hon sover och pratar i sömnen, MIN ÄLSKADE LILLA TROLLUNGE <3<3<3  !!
Jag tror att jag smälter <3.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0