Helgen är nu över

DATUM: 2012-10-21 | TID: 22:22:07 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Helgen är redan över, vad fort tiden går.
I morgon är det dags för förskolan igen för lillan och jag har självstudier i 2 dagar då jag ska plugga till examinationsseminariumet på onsdag.
Måste också till V-vik och köpa ramar till lillans kort som kommit, så fin Mitt älskade lilla <3 är !
Helgen har bara varit full med mys, mys mys och åter mys. Har faktiskt haft det riktigt mysigt ;)

Nästa helg kommer ev mina fina vänner ner och umgås med oss, mys! Ska även försöka att boka in en helg för mys med min kusin som ja inte träffat på 1 år nu, inte okej alltså !
Hoppas också då på att få mitt hår klippt, för måste klippa topparna nu.....Gaah mitt lååååååånga hår!
Ska även färga mitt hår och har bestämt mig, ska testa mörkrött som går lite åt det bruna, det är sååå snyggt ju!
 
Snart är denna mån slut och då är vi inne i nov vilket betyder 1 mån närmare julafton. Lillans önskelista är redan skickad till familjen och ja tror jag vet vad jag ska köpa till pluttan.
Hon har så himla mkt så egentligen behöver hon inte så mkt saker, men ja älskar att SKÄMMA bort henne <3.
Min VFU börjar ju också i nov, vecka 46-50, det ska bli skönt att komma ut på praktik och hoppas på att slippa uppgifter under ett par veckor ;) *ler*
Men innan det ska mamma komma ner och vara barnvakt när vi åker till Kalmar och när hon är här nere så skulle vi sy upp mina gardiner i mitt sovrum, vi bestämde även här om dagen att mamma ska ta med bakmaskinen så att jag kan få fylla frysen med bröd till lillan och bullar tills vi får besök av vänner och familj. Ja nu undrar ni säkert, ska inte jag ha bröd... NEJ det ska jag inte, nu kör vi fr.o.m Nov med nutrilett och smoothie med bär och frukter.
Hej mitt mål på 58-60 kg igen ! 

Ne, men nu ska jag fortsätta att se på filmen på tv och svara på ett mail ;) , för att sedan dejta kudden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0