Fredagsmys

DATUM: 2012-10-19 | TID: 09:49:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu är lillan lämnad på förskolan, blev sovmorgon för oss idag. Nu på morgonen har vi myst med Barbie på datorn och ätit välling, lr hon har *haha*
Men fick mig ett gott skratt nu på morgonen, när jag hade lämnat lillan på förskolan så möter jag vaktmästaren påvägen ut och lillans kommentarer blev:
 
- Min mamma, och efter ett tag så sa hon pappa till honom. Haha ! Ja skrattade gott då.
 
Mitt lilla hjärtegull <3
 
 
Idag är det seminarium och min motivation kom tillbax igår. Satt med uppgifterna 3 tim innan ja skulle hämta henne och sen satte ja mig med det sista så blev klar till halv 10 igårkväll.
Så idag får vi hoppas att allt är rätt också.
Ska nu strax fixa mig snabbt så ja hinner se VBÅ innan jag ska till skolan.
Ikväll blir det mys med Mc´donalds och efter blir det godis och chips.
Bara massa mys idag !
 
Hoppas ni får en toppendag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0