Blogglista

DATUM: 2012-10-10 | TID: 10:30:00 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
Allmän info
 
Namn: Maria
Ålder: 890202
Bor: Västervik
Syskon: Lillebror Mattias
Barn: En dotter 100304
Sysselsättning: Student på Linnéuniversitetet
 
5 snabba med Mariah
 
Coca cola / Pepsi: Coca cola
Katt / Hund: Hund om ja måste välja
Myskväll / Krogen: Beror på situationen
Trogen / Otrogen: Jag har fria tyglar *Haha*
Taco / Pizza: Taco
 
Har du?
 
Kysst en tjej: Ja en fylle sak
Kört bil: Ja det har ja, när ja gick på körskola i skövde och med pappa
Badat nattbad: Japp, flera gånger
Kört båt: Japp, asskoj
Åkt skidor: Ja älska !
Haft en blind date: Japp, haha!
Träffat någon över internet: Ja det har jag
Haft något förhållande: Ja 3 st
Varit med om någon otrohetshistoria: Det är en definitionsfråga *haha*
Gråtit till en film: Händer varje gång jag ser på Rädda willy och Allt för min syster
Åkt ambulans: Japp, med lillan
 
Senast du:
 
Grät: Igår till en film
Pratade i telefonen: Igår när jag ringde svenska kyrkan :P
Smsade med någon: Igår
Kramade någon: För ca 1 tim sedan när ja sa hejdå till lillan på förskolan
Pussade någon: Samma sak där
Kysste någon: Hemlighetsstämplat
Hade sex med någon: Hemlighetsstämplat
Saknade någon: I förrgår
Duchade: För ca 2 timmar sen
Skrattade så du grät: Hahahaha I förrgår med Elin *asg!*
Badade ute: Det var den 19 Augusti
Åt godis: Igårkväll
Drack coca cola: Förra veckan, vill ha nu ! *Haha*
Satt på Fb: Gör de nu ;) *haha*
 
Mina favoriter:
 
Favoritfilm: Allt för min syster, Rädda Willy, Johan Falk
Favoritmusik: Dead by april, H.E.A.T, Hinder, 3 doors down, Leona m.m
Favoritmat: Taco, Renskav, dillkött
Favorittevprogram: VBÅ, 112 på liv och död, m.m
Favoritsida på internet: weheartit.com, youtube.com, blogg.se  ;)
Favoritfrukt: Äpple / Päron
Favoritfärg: Rosa, Lila, svart, vit (ljusa)
Favoritårstid: Höst/vinter, fast alla har sina specialla sidor
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0