Blogglista

DATUM: 2012-10-17 | TID: 14:14:45 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
För att fördriva tiden tills maten är klar.
 
När går du och lägger dig om kvällarna?: Olika, beror på, allt mellan 21-23
När ringer din väckarklocka?: Fråga min dotter ;) Haha, ne men runt 05.30 - Snosar till 06.00.
Vad äter du till frulle?: Äter ingen frukost nu, men ska börja äta smoothie på morgonen.
Vad gör du när du går upp på morgonen?: Snosar, fixar mig, plockar fram lillans kläder, gör välling och väcker lillan för att göra henne klar för förskolan.
Hur ser en dag ut hos dig?: Det beror på vad som står på schemat.
Vad lagar du en fredagskväll?: Beror på, köpt hämtmat, tacos, hemmalagad hamburgare med pommeS, eller inget alls, bror på tid m.m.
Vilka program följer du?: VBÅ, Ensam mamma söker, Xfactor, 112 på liv och död, sos sommar, och hela sverige bakar.
När var du på bio senast?: Sep 2011, Försvunnen
Senast sedda film: Flicka 3, eller räknas Skymt av teletubbies i morse? ;)
Hur löd ditt senaste sms?: Kan jag ju inte ta här.
Hur många olästa mail har du?: Hmm över 1000 :P
Är du medlem i nån klubb?: Ja
I så fall vilken?: Home enter - filmklubb
Kan du förlåta människor lätt?: Nej.
Har du nån person / personer som du aldrig kommer att förlåta och varför?: Ja det har jag, dom vet varför själva kan jag hoppas och jag vill aldrig se dom. Dom kan dra åt helvete.
Har någon gjort dig riktigt arg?: Ja samma som ovan, men de tar ja inte här då personen ifråga läser bloggen.
Vart bor din bästa vän?: Jönköping tyvär :(
Är du i ett förhållande?: Naep :P
Hur länge har du varit singel?: 2½ år.
När kysste du någon senast?: Hemligt, kan ju inte skriva ut de här "det som händer i vegas, stannar i vegas som man brukar säga"  ;) HAHA!
När kramade du någon senaste?: I morse
Använder du dom tre orden?: Bara om de betyder nått.
Har du varit otrogen?: Hur menar du nu? :P
Vet du någon som varit otrogen?: Haha Ojah, "En gång otrogen, alltid otrogen som man brukar säga" *hahaha!*
Har du varit med någon av de motsatta köner som under tiden ni varit med varandra haft ett förhållande?: HaHa Japp! *wopsi* Jag har fria tyglar som sagt.
Särbos eller Sambos?: Beror på.
Vill du gifta dig?: Nja de vet ja inte riktigt än faktiskt.
Vill du ha barn?: Jag har en dotter men vill ha 3 barn till.
Har du några namn som du vill att dina barn ska heta?: Min nuvarande: Cornelia men annars: Kille: Ludwig, Theodor, Samuel, Casper, eller Mio. Tjej: Ofelia, Molly, Bianca, Julia, Tuva eller Nora
Vad har du för operatör?: 3
Är du nöjd me de?: Nja sådär.
Vad har du för mobil?: Iphone 4 just nu.
Vad börjar ditt mobilnr på?: 0763.
Vad samlar du på?: Doftljus
Vad är du beroende av?: Instagram :P *haha*
Hur många bilder har du där?: Nått på 300 tror ja.
Har du många följare?: 75 st.
Senaste bilden du la upp?: En bild från lektionen idag (onsdag).
Hur ofta diskar du?: Diskmaskinen diskar var 3e dag typ :P
Hur ofta tvättar du?: 1-2 ggr / Veckan, bror på lillan men oftast 1 gång.
Hur ofta dammsuger du?: Varje dag eller varannan.
Hur ofta storstädar du?: Varannan vecka eller var tredje.
Vill du ha nått djur?: Vill ha häst sen =)
Har du hållt på me nån sport?: Fotboll, pingis, gymnastik, dansat streetfunk samt gym :P *haha*
Har du körkort?: Ne inte än, men de kommer efter skolan =)
Är du en snäll människa?: Ja har varit de, men är numera bara de mot de som är snäll mot mig, dom andra som spelar och leker sina lekar får samma mynt tillbaka.
Vilket program gick du på gymnasiet?: Barn&Fritid, ledarskap som de heter nu.
Hur många poäng hade du när du tog studenten?: 2550 tror ja att jag hade, 2500 ska man ha.
Minns du studentveckan?: Hahaha, de kan vi ta nån annan gång ;) Minns dom bra minnena ^^,
Vilket var det tråkigaste ämnet?: Svenska :P, men det beror på läraren ;)
Det roligaste ämnet?: Mitt projektarbete i 3an samt Gym & Friskvård A & B i åk 2 & 3.
Vad jobbar du med nu?: Jag läser till förskollärare.
Börjar du tröttna på dessa fårgor nu?: Hmm ja !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0