11 November, Bloggdesign

DATUM: 2012-11-11 | TID: 11:07:00 | KATEGORI: Bloggdesign & Photoshop | 0 Kommentarer
Ikväll ska ja även sätta mig för att göra en design till en vän i norrköping som bad mig om det.
Får vi se om jag får ihop det denna gång med och att personen i fråga blir lika nöjd som emelie blev.

Sen i veckan eller nästa helg ska jag fixa en till pappa då han ska ha en blogg för att lägga upp alla bilder han tar när han är på rally. Mkt Photoshopande nu ;)
Samt att jag är sugen på att fixa om min lite också då jag kommit på nya och snygga färger som skulle va sjukt snygga tillsammans, men det får vänta tills min barnfria helg så att jag kan sitta i lugn och ro med den :D
 
 
Edit: Ja har ändrat mig, ja kommer att ändra hela designen till en Vinter/juldesign under Dec-Feb då jag hittade riktigt mysiga och fina vinter/julbilder på We♥It.
Men denna design kommer att återkomma i Mars sen när våren börjar att ta form då jag är så nöjd me den !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0