Flygande elefant

DATUM: 2012-06-18 | TID: 11:31:11 | KATEGORI: Me & Myself | 0 Kommentarer

Jag fick ett ryck och ville få mina ögonbryn noppade lite extra (blä för buskiga) samt färgning av både ögonbryn och ögonfransar. Så jag letade som en tok efter nr till frisören på hörnet på gatan bredvid men hittade det inte, så fick bli en tripp dit i stället men ingen där.
Gick hem och ringde en annan frisör i stället men hon är åter på plats i morgon, och det har jag ju inte tid med, ville ju få det gjort i morgon och boka tiden idag.
Att få tag i en frisör här är som att få tag på en elefant som flyger..*Pfff*
Jag som ville få de gjort innan midsommar också !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0