Ny säng och Ny tvbänk

DATUM: 2012-01-16 | TID: 22:20:26 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer
Jag pratade med min fina vän linda idag, och då började vi prata om att dom ska köpa ny säng på, jag sa att jag var intresserad av att köpa deras gamla säng. Men nu ringer Linda då hon pratat med sin sambo och han sa att jag fick sängen, tack snälla fina ni!! <3
Dom är så underbara mina fina vänner och det är två vänner jag verkligen kommer att hålla hårt i. Såna vänner finns på på träd. I helgen fick älsklingen en gunghäst av dom, bortskämd som hon är <3

I helgen ska jag även få hem min "nya" tvbänk som jag köpt för 200.
Så nu blir det lite nytt här hemma.

  

Där har ni bilder som är klickbara på sängen, tvbänken med ett vitrinskåp och älsklingens gunghäst.



Kommentarer
Postat av: ami

Aha, ja nu såg jag det. Men den var ruskigt fin kan jag ju tala om för dig :)

2012-01-17 @ 08:39:49
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0