Nervös!

DATUM: 2012-01-17 | TID: 15:29:04 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
I morgon börjar min VFU - Verksamhets förlagd utbildning, och jag var inte nervös innan men nu när man läst igenom alla papper m.m så börjar jag blir lite nervös faktiskt.
Men hoppas på att detta går bra *håller tummarna*

Jag kommer att vara på en förskola i västervik på en avdelning med småbarn, så ska väl inte vara några problem egentligen då min hjärta är i deras ålder.

Så från och med nu och fyra veckor framåt så kommer min kl att ringa 5 varje morgon.
Det är bara att se glad ut och ska bli skönt att få känna på den "riktiga" vardagen igen.
Jag kommer att jobba 8-16 då jag varken kan vara med och öppna eftersom min dotter också går på förskola och jag måste hinna hem och hämta henne innan hennes förskola stänger.

Så ikväll blir det nog tidigt, men först ska jag fixa designen på bloggen samt kolla på några avstnitt av skilda världar. Men nu ska ja väcka skrutt och fixa käk. Hoppas ni får en fin dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0