Måndag, sista dan på lovet

DATUM: 2012-01-09 | TID: 11:12:55 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag var vi iväg till älsklingens förskola för att hälsa på så att hon inte blir ledsen i morgon när jag ska lämna henne. Det gick bra och hon brydde sig inte alls om mig och lekte i stället med sina kompisar =)
Idag blir det att städa som bara den och göra rent i hela lägenheten från top till tå.
Sen får vi se om vi hinner göra nått annat innan det är dags för sängen, men det ska vi hoppas!
Om jag känner för det ska jag måla klart hennes kartonghus, men det är sjukt jobbigt att måla på så står ytor med kritor, skulle tagit vattenfärg i stället.

Skulle behva åka till IKEA igen, vill ha en byrå till köket med 8 fack och sen köpa lite annat som jag glömde när jag flyttade som jag inte kune hitta i förådet.
Men nu ska jag ringa Linda, sen sätta fart. Längtar till helgen <3!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0