Helgen!

DATUM: 2012-01-22 | TID: 16:59:19 | KATEGORI: Det kallas livet | 2 Kommentarer



Förlåt för en dålig uppdatering men har bytt design, jobbat och haft fullt upp med mitt hjärta.
Men veckan har varit bra och jag trivs där jag är nu på min praktik.

Igår kom mamma, pappa och mormor hit för att umgås med oss, spela wii och jag skulle få hjälp att hämta hem min nya tvbänk samt att handla.
Dom kom hit till oss igår runt 11 och då blev det fika, paketöppning då vi firade mig och mamma denna helg i stället. Mamma fick en cd skiva av oss samt en massagemaskin.
Jag fick pengar av både mormor och mamma, pappa och bror.
För dessa pengar köpte jag 2 lampor till fönstret i köket, en tavla och halva tvbänken =)
När vi hade öppnad paketen och fikat drog pappa och ja  för att köpa tvbänken och handla hem mat till kyl och frys, så nu är det FULLT!
Vi svängde förbi kalssons på vägen hem för att titta på lampor och hittade 2 skitsnygga lampor som nu står i fönstret ute i köket.

På kvällen myste vi till de med pizza och wiispel när lillan somnat. Var så kul att se "gamlingarna" spela Mario kart :P *hahaha*
Det var en trevlig kväll och jag fick sova då mamma tog mitt hjärta under natten =)

Vi vaknade upp till en vit morgon med massor av snö ute och det snöar än, så idag var vi ute och åkte pulka på förskolans gård, hjälp vad lillan skrattade och kul hade vi =) Fick dock inte några bilder då det snöade så mkt och ja ville inte förstöra min Iphone.
Nu har mamma och dom åkt hem och vi tog en sväng till ute i snön, köpte glass och myser nu framför tingeling.
Fick några bilder ute i snön på hjärtat.

I morgon är det förhoppningsvis dags för allvaret igen. Har gått och blivit förkyld och har ont i huvudet :(
Har verkligen inte tid att vara hemma, så peppar peppar att detta släpper nu!

Hoppas ni andra haft en trevlig helg.



  

(Alla bilder är klickbara)


Kommentarer
Postat av: Mariah

P.s Håller på att titta på en lcd tv eller ledd, vi får se till senare kanske =)

2012-01-22 @ 17:16:39
URL: http://maravilloso.blogg.se/
Postat av: Katrina

Awwwwh hon är så himla söööööt!!

2012-01-23 @ 19:27:53
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0