Det ser ljust ut

DATUM: 2012-01-13 | TID: 13:42:12 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Pluggandet ser ljust ut och jag är nu på sista punkten "tematiskt arbetssätt" och när jag är klar med den ska jag kika igenom tentan samt fläta in 2 böcker till som jag inte fått in, hur fan ja nu ska få in dom i denna tenta.. Jag hatar dom kan ja lova, och dom tycker nog inte om mig heller :P

Edit: Kan påpeka att tentan är inskickad nu och det är en skön känsla som ja känner genom kroppen. Lyckorus.

Men hallå, jag har liksom inte fått er feedback på mina 2 frågor som jag ställde till er här på bloggen. Kom igen nu, det skulle vara så kul om ni som inte läser till lärare vill skriva vad ni tror. Ni får nu vara anonyma om ni vill, skulle vara kul att se vad alla tror om dessa fårgor för de är inte lätta att svara på.

När jag är klar med pluggandet ska ja byta tvätten från tvättmaskinen till torktumlaren, diska och dammsuga. Ikväll kommer våra fina vänner hit och ja längtar så. Vi ska bara mysa och umgås, få massa tid med varandra som vi sällan får eftersom vi bor som vi gör.
Så det ska bli riktigt trevligt, och jag vet en liten tjej som kommer bli glad när hon får se tant linda ;) <3


Sen har jag funderat på vad jag känner. Tråkigt att folk ska få en att känna såhär. Men när mina studier är klara så blir jag inte kvar här. Jag kommer tillbax hem då, till dit jag hör hemma och jag längtar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0