Uppdatering operation!

DATUM: 2012-02-16 | TID: 21:52:38 | KATEGORI: Me & Myself | 0 Kommentarer
Mamma har suttit och ringt runt och fixat inför fredagens operation. För att hon ska slippa köra och i stället kunna ta hand om mitt älskade hjärta. Så min dotter och mamma ska ha lite mommo mys medans jag är borta. 
Så nu har mamma fixat.
Jag kommer att åka härifrån med buss kl 05:55 sen byta till tåg och efter 1 tim kommer jag att byta till buss för att sen åka buss i yttligare 1 timme. Sen ska man bara leta sig fram och komma rätt. 
Jag kommer att skrivas in kl 12 och sen vet jag inte när operationen sker, det får jag veta dagen innan när jag ringer in för att få mer info.
Men innan jag åker hemifrån ska jag duscha 2 ggr med någon tvål och sen sprit för att ta dö på alla bakterier, även i håret :P Får inte sminka mig, använda hårprodukter eller parfym och får inte ha smycken på kroppen. 
P.S måste ha rena kläder, hahahaha nä ja ska inte byta kläder på 1 vecka ;) D.S

Efter operationen blir jag kvar på sjukhuset över natten för att få lite ro och vila för att sedan få en sjukresa hem. Mamma stannar sedan hos oss tills på söndag och hjälper mig på fredagen att storhandla så att jag har allt hemma sen innan hon åker hem.

Så nu ska jag bara ta mig till ett apotek och köpa lite sprit ;) Bättre med systembolaget! Hahahahaha!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0