Söndag

DATUM: 2012-02-05 | TID: 13:36:39 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Igår myste vi till det massor men efter tacosen somnade min tös under sitt täcke vid mina fötter så fick bli att mysa själv kvällen ut. Tycker att helt rätt låtar gick vidare och Loreens nr var verkligen det häftigaste nr ever och sjukt bra låt, men jag älskade Dead by aprils låt också.

Idag tog vi sovmorgon till 10 och nu har jag dammsugit och skurat golvet för hand för att få alla lister och hörn rena. Torkade under frysen och tvättmaskinen, fy fan vad äckligt !  Tror ingen torkat där under på flera år.... Blä ! Men nu är allt klart och tvätten är klar. Ska nu bara diska och laga käk tills idag, blir taco idag igen då det blev över från igår. Måste även laga matlådor till veckan, denna vecka får vi se vad det blir för gott =)

Annars blir nog dagen lugn, lillan är feberfri och jag är nu inne på min andra förkyldning på 1 månad. Vill bli kvitt denna förkyldning nu!  Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! ;)
Ikväll måste jag sätta mig för att plugga lite och sen blir det nog en lugn kväll för min del, kl ringer ju vid 5 i morgon. Nu är vardagen här igen * jippi *

Hoppas ni får en härlig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0