O nsdag T jugotvå

DATUM: 2012-02-22 | TID: 09:32:11 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Dålig uppdatering men har liksom inte haft varken tid eller ork.
Har nu varit hemma och varit "ledig mån-ons" men igår städa ja lite samt kollade igenom de nya böckerna inför den nya kursen som börjar i morgon, det ska bli intressant.
I morgon börar vi med bild och drama tror jag det var sen på fredag ska dom ha musik och rörelse som jag dock missar. Men min lärare skulle titta om hon kunde komma fram till någon extrauppgift som jag kunde göra på sjukhuset =) (Annars skulle jag bara ta det lugnt sa hon). 

Fick tidningen i morse som ramla ner i brevlådan och  slår upp en sida att en outletbutik har konkursutförsäljning.
Jag vill bara in till stan nu. (Pumaskor för 100:-, peperonistövlar för 250:-, Skidacka 131:-, HH termobyxa under 100:-.... m.m)  Vadå billigt eller?! Finns även barnkläder och barnskor.  Men vet dock inte vart detta ligger och känner nu att denna mån måste det sparas då operationen sker, vi ska ner till kalmar 4ggr och massa annat.
Men får se om man kanske kan ta en titt nästa vecka.

Idag blir det att plocka undan som alltid, dammsuga igen (som jag förövrigt nästan gör 1 gång om dan) och ta mig en varm skön dusch i lugn och ro. Sen blir det att slänga sig i soffan och chilla samt läsa lite i de ny böckerna.
Men hoppas ni får en fin och härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0