Måndag och en ny vecka

DATUM: 2012-02-20 | TID: 10:49:49 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Kollade på BB igår och jag säger bara en sak: Herregud !
Hannah W är ju verkligen crazy! Hon skämmer ut sig som fan och jag skulle bli psyksjuk av att vara i samma rum som henne.
Har ni inte tänkt på de, kolla hur hon är och sättet att sitta och gå på, ne usch säger jag bara.
Och när hon biktade sig igår: - Föder hon här inne kastar jag ut ungen.
Jag blev så arg !
Jag tycker det var kul att dom skickade in en gravid tjej, vågat av både tjejen och BB tycker jag.
Annars kan detta bli intressant och jag har redan mina favoriter som jag håller på.

Som ni ser har min blogg ett nytt utseénde igen, men mina säljardesigner finns kvar.
Tyck gärna till om vad ni tycker och glöm inte designerna i menyn till vänster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0