Helgen närmar sig

DATUM: 2012-02-09 | TID: 21:21:44 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Helgen närmar sig och den blir lugn denna gång med.
Kroppen känns inte okej och jag har ont i min högra arm p.g.a värk i axlarna.
Men ska ringa sjukhuset på måndag för att få en ca tid för operationen.

Snön den faller och vi har väl ca fått  dm och i natt som var kom det väl ca 6 cm till och nu snöar det. 
Men jag kan lova de, att jag blir förbannad om dom inte skottat i morgonbitti om det kommer mer i natt, för vafan betalar man skatt för om arbetena inte görs?!!
Höll på att bli tokig i morse vill jag lova, visst vagnen är kanon då det är stora däck men i morse var det åt skogen med hela vägen till förskolan. 
 
Skönt att denna dag är över och skönt att helgen snart är här för då är jag några dagar närmare min normala vardag. Ska plugga lite i helgen och göra de uppgifter som behövs..

Efter min VFU gick jag och letade presenter till Mitt! hjärta och jag hoppas hon blir glad för det jag hittat =)
Hon är värd det bästa och jag älskar henne mer än något annat, hon är mitt allt och hon är Mammas lilla prinsessa.

Men hoppas ni haft en bra dag så hörs vi i morgon för nu ska jag sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0