En mysig lördag med mitt hjärta

DATUM: 2012-02-12 | TID: 14:19:45 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer



Hade en mysig lördag med mitt hjärta framför melodifestivalen. Helt klart rätt låtar som även igår gick
vidare till globen. Hoppas på att det fortsätter så, för då kan det bli en riktigt bra final sen =)


Idag har vi bara tagit det lugnt, fixat och satt upp lite papper som ska sitta uppe.
Lättare att hålla reda på saker då, samt om mamma är barnvakt så kan de va lättare för henne att se
hur det ska vara m.m. Samt att jag skrev ut de 4 meningarna som jag använder mig av. Men dessa är hemliga ;) *ler retsamt*


Men hoppas ni får en fortsatt fin söndag. För nu ska jag laga mat. Så hörs vi senare ikväll.

(Klickbara bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0