Cornelias framsteg

DATUM: 2012-02-11 | TID: 14:05:23 | KATEGORI: Cornelias framsteg | 0 Kommentarer

Mitt älskade hjärta gör mig så stolt.
Igår kissade hon på pottan och idag gjorde hon både 1 & 2 på pottan och var efter jätte stolt.
Nu när hon skulle sova middag fick hon faktiskt somna själv så la henne i sin säng och pussade henne, lämnade sedan rummet och hon somnar efter 10 min helt själv. (dock med lite tårar och gnäll innan hon somnade) Men nu sover hon gott. (Hon måste ha en snutte i en hand, napp i munnen och en napp i den andra handen)
Hon börjar bli så stor och idag ska vi fortsätta med pottan och hoppas på att det går vägen.

Mitt älskade lilla gull <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0