Mitt nyårslöfte !

DATUM: 2012-12-31 | TID: 23:59:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Jag har ett par löften som jag ska hålla mig till för nu är jag trött på all jävla skit och alla dessa jävla falska människor.

- Jag ska skydda min dotter mot allt ont och alla dessa falska människor som tror att dom är nått och som bara snackar en jävla massa skit.
- Jag ska inte vara snäll längre, jag behandlar dom väl som behandlar mig desamma.
- Ska börja säga ifrån och sluta ta skit när det egentligen är andra som ska ha skiten.
- Jag ska rensa bort alla falska människor från våra liv, vi klarra oss utan skitsnack, lögner och idioti.
- Och som alltid och föralltid ska jag fortsätta att vara en stöttande och kärleksfull förälder som alltid kommer att finnas där för Mitt barn!

Sammanfattningsvis: 2013 ska bli ett helt underbart år med enbart underbara människor omkring oss <3 .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0