27 December, Våra julklappar

DATUM: 2012-12-27 | TID: 21:12:00 | KATEGORI: Vintern 2012/2013 | 0 Kommentarer
 
(Bilderna är klickbara)

Mina julklappar:

 

 

 
 
1. Bakbunkar & Kastrull.
2. 4 Stolsdynor & tyg som jag ska sy gardiner av till köket.
3. Ytterkläder (Assköna).
4. Näst sista Johan Falk (Har alla de andra som är innan och väntar nu på den sista som kommer i sommar eller på hösten) & Hörlurar till Smartphone som ja nu kan ha till min Iphone men även till min Samsung.
5. Ungsform & Diskborste med refill ;)
6. Mystofflor från mitt <3
7. Torkställning.
8. Körsbärsträd med belysning i blommorna (lyser lila).

Lillans julklappar:

 

  



    
   

 
1. Leksakskassa med extra pengar & Hoppande grodor.
- Pärplattor med 2 påsar pärlor.
- Målarböcker & färgpennor.
2. Baksätt ( Man kan ha formarna i ugnen på 200g och baka riktiga kakor i dem).
- Dvd - filmer (Teletubbies & "NickeNicke").
- Cykelhjälm.
- Briodiskbänk.
3. Trosor.
- Strumpor.
- Strumpbyxor.
- 400:- på Cornelias sparkonto.
4. Mimmi pyjamas & Strumpor.
5. Byxor & Långärmad top.
6. Prickig klänning.
7. 2 Kortärmade toppar & en tjocktröja.
8. Bamseset.
9. Mimmi tjocktröja och en grå/rosa tjocktröja.
10. En helt ny cykel.
11. ABC - Pussel.
12. Hårspännen, hårsnoddar m.m.
13. Pengar.
14. Hårspännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0