Dance to the music

DATUM: 2012-08-02 | TID: 18:52:49 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
 
(Dom hade en avtackning på den senaste dansuppvisningen för dansläraren som jag hade när jag dansade, som nu har slutat)  
 
Jag har ju tidigare dansat i Norrköping innan jag blev gravid och haft 2 olika dansledare, den första hade jag hade hade jag bara 2 terminer men den sista hade ja de andra ggr och det var en dansledare som jag verkligen trivdes med. Sen hösten 2010 så testade jag att dansa efter förlossningen men gud det gick ju inte och barnvakt var inte det lättaste varje vecka. Men jag kommer ju att flytta tillbaka till norrköping om ca 2 ½ år när jag är klar med skolan och tänkte då se om lillan ville dansa där, och tänkte då ta min dansledare som jag haft men nu har hon ju slutat så får sätta lillan i min kusins händer då som också är dansledare (står längst ut till vänster i slutet av filmen), hon kommer nog tycka det är kul för oj vad hon dansar nu för tiden =)
Får hoppas hon är kvar då bara =)
Men trivdes jätte bra med studiefrämjandet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0