4 sängstommar

DATUM: 2012-08-08 | TID: 11:19:44 | KATEGORI: Det kallas livet | 3 Kommentarer
 
Kan inte bestämma vilken sängstomme jag vill ha. Hittade en på blocket igår med ledljus vid fotändarna som var skitsnygg, men den var såld :( Så fick kolla på ikeas hemsida igen och står nu mellan dessa, billiga men ändå snygga. Den i trä dock är inte så snygg, men min tanke är att måla det i svart då i sånna fall.
Men jag har svårt för att bestämma vilken jag vill ha, blä !
Tips nån? ;) Jag kommer att ha svarta sängbord till sängen i alla fall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker du ska köra på den första sängstommen med VITA bord , klassiskt och snyggt. De skulle du troligtvis kunna ha hur länge som helst utan att tröttna :) lycka till oavsett vilket det blir.

2012-08-08 @ 21:54:53
Postat av: Julia

Jag tycker du ska köra på den första sängstommen med VITA bord , klassiskt och snyggt. De skulle du troligtvis kunna ha hur länge som helst utan att tröttna :) lycka till oavsett vilket det blir.

Svar: Tack, jag har faktiskt tänkt på de, satt igår och kolla =) Så funderingarna går till ditt tips :D
Mariah Johansson

2012-08-08 @ 21:55:03
Postat av: madde

Den högst upp till höger

Svar: Det blir den högst upp till Vänster ;) och finns inte den blir det den till höger högst upp ;)
Mariah Johansson

2012-08-25 @ 18:07:28
URL: http://mccj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0