Trots och skrik

DATUM: 2012-04-03 | TID: 19:43:31 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
OOh vad jag älskar denna period med trots, skrik och gråt.
Hon verkligen skriker och gråter så fort hon inte får som hon vill och när hon blir arg på mamma så slår hon mig.
Nu är hon i en period också där allt är mitt och hon kan själv, får absolut inte hjälpa till och får hon inte som hon vlii blir hon galen!
Finns de verkligen ingen knapp som man kan "stänga av dom" så att dom blir snälla och gulliga igen?
Som nu t.ex. hon gick och la sig vid 19 tiden och vägrar att somna och blir sur så fort jag säger till henne att hon ska sova.
Ne så ibland blir man verkligen galen som mamma, som man brukar säga: Dom är söta när dom sover ;) *haha*
Ne jag älskar mitt lilla hjärta, men hon ska veta vem det är som bestämmer och veta vart gränserna går.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0