Plugg Plugg

DATUM: 2012-04-03 | TID: 19:22:43 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp med tentaplugg och med hem och dotter.
Vi har nu en stor salstenta den 27 april och till den ska vi läs 7 böcker varav en på engelska samt länkar på internet.
Vissa böcker ska vi läsa hela böckerna och vissa ska vi bara läsa några få kapitel.
Så jag vet vad jag gör fram över, varje ledig dag från "skolan" blir plugg och varje kväll när lillan somnat förutom helgerna för då blir det mys. Har även nu ringt och frågat mamma om dom kan ta Cornelia helgen innan tentan så att ja kan plugga som bara den innan det är dags.
Det är ju ett intressant ämne så kommer bli kul att läsa, dock har inte alla lärare lyckats fånga mitt intresse.
Den sista föreläsningen som vi hade nu i måndags var helt okej men ibland lär man sig mer av att sitta hemma och läsa i stället.

Så mina kommande dagar består av plugg förutom ikväll för då är det sjukhuset och top model som gäller, kanske hinner plugga lite innan mina ögon går i kors.

 

De gröna och de rosa lapparna som sitter i böckerna är det jag markerat så att jag vet vad jag ska läsa och vart jag ska sluta.
Grön=Start
Rosa=Stop
*haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0