Plugg Plugg!

DATUM: 2012-04-10 | TID: 08:45:03 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Nej usch och fy och bläää!
Här har jag gått och märkt upp vad jag ska läsa till tentan genom att gå efter schemat vad vi ska läsa till föreläsningarna så möter jag en klasskompis som har sin son på samma förskola som Cornelia och hon sa att man skulle gå efter kursplanen och i några böcker skulle man läsa alla sidor i, FY FAN !
Så Nu blir det till att läsa och läsa och åter läsa !  Skojigt va?!
Ingen som vill komma och läsa böckerna åt mig, det är bara ca 7 böcker ;) *haha*

Så nu får jag ta och sätta fart. Glömde dock att lägga upp bilderna igår så dom kommer ikväll tänkte jag eller om jag tar en paus i
pluggandet sen.
Men nu ska jag stoppa i en tvättmaskin, bädda och diska.
Hoppas ni får en roligare dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0