Ny vagn

DATUM: 2012-04-13 | TID: 13:07:51 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer




Jag kunde verkligen inte bestämma mig.
Vilken färg och vilken modell, ska det vara sååå svårt?!
Har sågat ner från 18 färger till denna och det var inte lätt så det fick bli den jag först bestämde mig för.
Jag kunde som sagt inte bestämma mig och har nu ikväll innan dom stängde velat fram och tillbax, jämfört, kollat, kollat och åter kollat
färgerna emellan och kom fram till att den vit/rosa blir skitigare lättare och man får då städa den oftare.
Så nu fick de bli en Svart/röd som jag dessutom kan använda till nästa barn oavsätt kön liksom utan att behöva tänka på att
den är rosa. Denna är sjukt snygg den med !




Förresten, satt och tittade på emmaljungas produktfilmer och något som är riktigt fult är
att man nu förtiden kan sätta dit bilbarnstolen på barnvagnarna, det är så jävla fult och jag tycker det är av ren lathelt.
Ne bilbarnstolen ska vara i bilen..

   

nej usch så fult och onödiga pengar att lägga.



Kommentarer
Postat av: Carin

Svar: Det blev aldrig någon Scooter för oss. Även om jag gärna skulle vilja ha en! Våran Nitro är i samma storlek som Scootern så det kändes onödigt! Den röda är supersnygg!

2012-04-14 @ 09:23:50
URL: http://thew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0