Lider mot sitt slut...

DATUM: 2012-04-16 | TID: 22:02:41 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu är det snart tisdag och då är jag "ledig" från skolan.
Min dag i morgon består av plugg inför tentan som ska skrivas nästa vecka.
Jag ska testa ett nytt knep som en av mina klasskamrater gör och det är läsa och sedan skriva en egen samanfattning av det som jag tycker är viktigt och sedan läsa det jag personligen tycker är viktigt och hoppas på att man då får godkänt i alla fall.

Idag fick jag ju motion i alla fall, meningen var att jag hade frikort från grupparbetet för att utföra några ärenden som jag var tvungen att fixa idag men så såg jag att banken hade öppet till 18 i västervik så tog bussen vid 11 och kom till skolan till 12 och precis utanför dörrarna möter jag P och E och dom blev precis klara så det vara bara att vända om med dom och gå tillbaka till stan för att gå till banken. Väl inne på banken satte jag in pengar på mammas konto till den nya vagnen och skulle tagit upp att jag vill byta bank från Nordea men glömde de så får ta tag i det efter tentan för nu är jag trött på nordea.

Sen blev det att ta bussen hem och fixa här hemma, hade ingen ork till att plugga men anledningen till varför behåller jag för mig själv.
Klockan gick och ja hämtade hem mitt hjärta och jag är så stolt då hon gick hela vägen hem helt själv då jag idag skippade cykeln.
Vi är ju barnvagnslösa hela veckan eftersom mamma behåller vagnen hos dom då de ska vara barnvakter i helgen så att jag kan sitta och plugga dagarna i enda innan tentan nästa fredag.
Så en riktig bild på den får ni inte förren på söndag.

Jag har förresten gått och blivit så jävla sugen på grillfest, tänk att slå ihop vänner, grilla och dricka gott. Bara umgås och ha det trevligt ! Ja det är något som jag vill ha !

Ne nu ska jag titta på firman sen blir det sängen.
Hoppas ni haft en härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0