Funderingar !

DATUM: 2012-04-03 | TID: 21:45:02 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Jag undrar verkligen om Cornelia sover 1 tim på förskolan som jag har sagt till om, hon får verkligen inte sova längre än 1 timme för då somnar hon inte på kvällen. Idag tog det 2 tim för henne att somna och jag fick till slut säga till med en höjd och bestämd röst och senare sov hon.
Förra veckan kom en av personalen och sa att hon sovit 1.30 och det är inte okej!
Nu tänker ni väl "vad vad larvig hon är bla bla låt ungen sova" Men sover hon länge och för mkt så somnar hon inte på kvällen och jag är jätte noga med att jag får min egna tid på kvällen innan sängen.
Så nu har jag messat läraren och frågat hur länge hon sov idag och sov hon 1 tim får vi nog dra ner till 45 min.

Någon där ute som har tips på hur man ska göra om barnen ska sluta sova middag helt och när ca barn brukar gör de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0