Förlåt !

DATUM: 2012-04-26 | TID: 18:04:47 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ber om ursäkt för dålig uppdatering men fokuserar just nu på mina studier då jag har salstenta i morgon kl 8.
Så har pluggat som en gris nu dessa sista dagar + att lillan tar mkt tid nu med då hon just nu är ett monster med sin trots.
Men i morgon är jag på fötter igen med bloggandet och måste ju nu hitta en ny lista med massa skoj på så man har nått skoj på bloggen, den andra är ju som ni vet slut nu.

Har ni något tips på vad man kan ta, eller på en sida med bloggskoj?

Tänkte lägga in en bild på en båt som jag i mina drömmar skulle vilja ha ;)



Vadå helt underbart liksom? I mina drömmar bor vi på denna båt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0