Trött blir man !

DATUM: 2011-12-20 | TID: 08:24:39 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Tror bestämt att min lärare har bestämt att hata mig.
Fick tillbax vår senaste examinationsuppgift igår och får göra om den!
"Du ska observera EN samspelssituation"

Men vad fan tror hon? 1åringar samspelar sällan och de är oftast individuella.
Och de samspelssituationer jag fick ihop är så korta så då skulle ja inte få ihop de ex antal sidor som krävdes ocskulle då få göra om arbetet p.g.a det i stället.
Börjar bli jävligt trött på henne om jag ska vara ärlig.
Men får väl sätta mig ikväll igen och plugga !  *Jippi*
Men annars var det akademiska språket helt rätt, förutom att hon skulle påpeka "Varför skriver du kille när du i tidigare ar beten fått påpekanden om att det heter pojke?"

Kan säga de att jag skrev Kille EN gång under hela jävla arbetet och då ska hon snabbt vara där och påpeka det ...... Morr!

Aja, sitter i skolan och ska ha grupparbete vid 9.15 så har en hel del tid kvar att göra absolut ingenting.
Sen efter grupparbetet drar jag för att köpa julklappar och sen hem för att plugga.

Hoppas ni fick en bättre start på dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0