Torsdag och omotiverad!

DATUM: 2011-12-08 | TID: 09:35:14 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
God morgon, hela min dag kommer att bestå av plugg och just nu känner jag mig inte alls motiverad till det.
Men bara att bita ihop och se glad ut, men först en frulle och skriva upp räkningarna för denna månad.
Har nu lämnat lillan på förskolan som förövrigt lät mig sova typ hela natten och det tackar vi för =)
Idag fick jag en puss och en kram innan jag gick, ovanligt att hon ger de frivilligt ;)

Det var då ingen snö i morse när vi vaknade upp, lr jo det kom några små flingor när vi gick.
Men här väntar vi på den enorma snön som jag hoppas kommer ;)

Men nu ska ja sätta fart, för 10.20 tar jag en paus för att se på VBÅ ;)
Hoppas ni får en fin dag så hörs vi sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0