Söndag, och 3e advent!

DATUM: 2011-12-11 | TID: 09:27:17 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag är det tredje advent och det blir massa massa mys idag. Ska nog ta oss ut i lekparken oskå och busa lite.
Men tredje advent och vart fan är snön? Men egentligen, alla klagar men tänker vi efter så är det vårat eget fel att vi inte har någon snö nu.

Igår ville lillan inte alls sova som jag misstänkte efter middagsluren på dan, så vi myste framför en film på datorn och lillan somnade i soffan runt 23, så dår var det bara att bära in hjärtat i sin säng och i natt har vi sovit hela natten samt att lillan smygit sig upp hos mig och lagt sig på min arm. <3

Nu sitter lillan åter igen och tittar på Pippi efter att ha lagat mat till mig, mm det var jätte gott  ;)
Det blev potatis med sås, haha. Sötunge!
MAMMA älskar dig <3

Själv ska jag nog sätta fart med att bädda och diska så att det är gjort sen och ikväll blir det plugg för hela slanten eftersom jag fuskat med det i helgen.

Hoppas ni får en mysig tredje advent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0