Onsdag

DATUM: 2011-12-07 | TID: 13:10:19 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Kom nyss hem från min vfu plats, har varit och observerat barnen när dom hade en samling.
Kan inte påstå att jag trivs 100 på min vfu plats men men, bara bita ihop och hoppas på bättre plats nästa gång.
Gick där ifrån runt 10 och gick sedan till leksaksaffären och glode runt lite, la undan en julklapp till Cornelia tills fredag så får vi se =) Var den jag skrev om igår.

Nu är jag hemma, ska käka lite och slänga ut granen då den började barra väldigt tidigt, förra gången jag hade en riktig gran höll den sig i 2 månader, denna höll sig bara i 2 veckor, skitgran!
Nästa år blir det fan en plastgran vill jag lova.

Men nu är det bäst att sätta fart med plugg och städ för att sedan hämta hem mitt hjärta.



Hittade 3 kök inne på HOME som jag blev kär i, vill ha hus nu vill jag lova. Sen inne på Janne banen hittade
jag ett roligt spel, hahahahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0