Lucia 13 December

DATUM: 2011-12-13 | TID: 11:07:49 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag är det Lucia och jag sitter här och tittar på VBÅ samtidigt som jag väntar på mor min <3
När VBÅ är slut ska jag bädda, diska och fixa badrummet för att sedan laga lite mat till oss alla.
Ska även ta reda på idag om förskolan har fotoförbud då pappa hade läst en artikel om det på aftonbladet så vi får se om det kommer upp bilder på Fb ikväll, annars kommer det upp bilder på mitt hjärta där i alla fall =)

Förresten, smurffarna var nyss på tvn, den filmen måste jag bara ha till lillan och om 2 dagar släpps jägarna 2 och den måste jag också bara ha!


Någon som sätt jägarna 2 och kan rekomendera mig om den är bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0