God morgon !

DATUM: 2011-12-12 | TID: 07:34:52 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu är lillan på förskolan och jag ska lägga mig för att läsa nån timma för att sen ta tag i examinationsuppgiften som vi fick tillbaka som ska in ikväll igen.
Massa massa plugg idag, är en föreläsning i skolan men känner att jag måste få in min examinationsuppgift, så får jag kolla föreläsningen på mailen sen.

Så det är vad min dag består av, plugg och så ska jag hämta hem mitt hjärta vid halv 4 idag så får vi se vad som sker i em.

Förresten, när jag kom och lämnade lillan på förskolan så skulle barnen kolla på julkalendern.
Är det någon mer än jag som tycker att den inte är speciellt barnvänlig för yngre barn?


Ne, lägga mig i sängen och läsa den sjukt tråkiga boken......*Blä!*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0