Fredagsmys !

DATUM: 2011-12-16 | TID: 14:59:27 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Har nu pluggat hela dan, suttit med Pippi och Tom, fick ihop 2 sidor.
Men det var ingen bra pluggmiljö nu på slutet. Grannen drog på bas med musik och jag hörde allt dom sjöng samt att grannen ovanpå satte fart att dammsuga så det var verkligen inte lätt må jag säga att konsentrera sig *haha*
Men nu är det inskickat i alla fall och jag tar nu helg.

Ska dra iväg och hämta lillan och sen blir det nog bara massa mys för oss ikväll =) 
Se massa film och bara slappa om hon nu har den konsentrationen idag såklart ;)


Men hoppas ni får en fin fredagskväll så hörs vi kanske senare.

Edit: Jag kom till förskolan idag och skulle hämta mitt hjärta och som vanligt blir hon alltid lika glad och ropar mamma. Men så berätta dom att hon och en kille tydligen leker och har jätte kul tillsammans. Idag vid matbordet hade dom smörat in deras hår i smör och gjort frisyrer, haha! Sen när Cornelia hade vaknat satt båda i soffan och kramades och vaknade till tillsammans. Så söta, haha Cornelia har fått en pojkvän ;) *Nej Nej, här ska vi inte ha såna problem än!* Asg! Och innan vi gick så kramades dom. Cornelia har blivit väldigt kramig av sig, flickan min <3

Nu har vi ätit och myst med glass, lr hon smeta in hela ansiktet med glass så det fick bli en dusch för frökens del och nu ska vi se på Alvin och gänget så får vi se om fröken somnar i soffan idag.
Men först ska vi ringa och säga Grattis till Moffa först, lr Cornelia ska ringa för jag har redan sagt grattis idag.
Hoppas ni får en mysig fredagskväll!


just de, fick mail av studieverkstaden och hon såg inga problem med språket på akademiskt sätt, visst jag skrev lite för mkt tankar på vissa ställen och referenslistan var tydligen inte helt okej, men annars var det inga problem enligt henne, så då får fan min lärare vara nöjd!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0