4 Mars, Dag 1 av 30

DATUM: 2014-03-04 | TID: 22:30:00 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
Om mig

Jag är en tjej på 25 år som bor i Västervik.
Är en ensamstående mamma till min dotter Cornelia som bor hos mig på heltid.
Läser till förskollärare och är klar om mindre än 1 år!
Så i höst blir det till att söka jobb runt om i Sverige, kollar varje dag vart jobben finns så just nu lutar det åt Norrköping igen, hem ljuva hem!
Jag har min familj "hemma" i åtvidaberg.
Min "fria" tid tillbringar jag tillsammans med min dotter, min familj och mina vänner, fotograferar, leker i photoshop och tar hand om hemmet. *Rent och snyggt is the shit*
Är annars en glad och sparlig tjej som gillar att shoppa och är gärna impulsiv.
Älskar min dotter, min familj och mina vänner mer än något annat och stället gärna upp så mycket jag kan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0