1 Maj, Fix på ballen

DATUM: 2014-05-01 | TID: 21:14:49 | KATEGORI: Hemma hos oss | 0 Kommentarer
Idag har vi fixat ballkongen här hemma.
Vi har plenterat blommor i mina nya blommlåbdor och i en kruka som står på glasbordet. 
Utemöblerna har även tagits ut och tvättats av samt dammsugit av golvet. Så nu är det sommarfint där ute.
Ska bara åka in till stan med pappa i morgon då jag ska få en till blommlåda då det blev 6 blommor kvar och sen handla 3 solcellslampor att ha i varje blommlåda, myspys i sommar med mitt <3
 
Har nu även klickat hem 2 stolsdynor till stolarna som jag fick i inflyttningspresent när jag flyttade till A-rum.
Dom blev i ceriserosa, då passar dom kanon till blommorna jag köpte idag.
Blommorna blev också i ceriserosa och vita.
 
 
95:- / st fick jag ge för dessa.
L: 118 cm
B: 49 cm
T: 5 cm
 
 
Bilder på ballkongen kommer i morgon när jag sätter ut blommorna igen då dom är inplockade för natten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0