28 April, Måndag

DATUM: 2014-04-28 | TID: 22:19:52 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Dagen har rullat på för fullt på praktiken.
I slutet på dagen fick jag spontant ta över avslutningen på dagen, det gick faktiskt riktigt bra om ni frågar mig. 
Och på tal om annat, vilket väder vi haft !!
Måste köpa mig och lillan ett par tunnare skor tror jag, frågan är dock om lillan just nu ska ha de.
Hon har börjat hålla på med att gå och samtidigt dra tårna i backen så det sliter på ovansidan av skorna.
Men men, vi får se hur det ser ut och går i morgon.
 
Ikväll blev det en lugn kväll med massa mys, betala räkningar och tvätta.
Nu ska ja hänga tvätten och sen sova.
 
Hoppas ni haft en bra dag mina fina vänner där hemma.
 
Btw, nu har jag klarat 150 hp + 15 hp som jag vet att ja klarat men som ja ej får svar på förrän i Aug.
Sen hoppas jag på ett G på min praktik nu också (7.5 hp).
Jag kämpar på för fullt och blickar framåt mot sommaren, ska bli den bästa sommaren någonsin, massa mys med lillan och jobb samt umgås med vänner och familj.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0