24 Februari, Privata & Portfolio

DATUM: 2014-02-24 | TID: 00:42:00 | KATEGORI: Bloggdesign & Photoshop | 0 Kommentarer
Nu ikväll har jag fixat till bloggdesignen både på min privata blogg och även min portfolio.
Här har ni respektive header till vardera sida: (Nu går det även att klicka sig in på min portfolio sida)
 
 
 
Samtidigt har jag haft titanic på i bakgrunden och jag har hunnit "se" filmern 2 ggr ; ) *den är såååå bra* Och det var ju liksom inget annat bra på tvn ikväll i alla fall.
 
 
Jag kan komma att ge ut lösenordet till den privata bloggen till de allra närmsta som jag känner 100% tillit till, och då ska dom vara riktigt nära vänner och familj.
(Har dock inte bestämt mig än)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0