3 September, Semester: Dag 9

DATUM: 2013-09-03 | TID: 22:44:08 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Nu kommer en liten sen uppdatering om semesterdag 9.
Men hade fullt upp med omtentan och nu skolstarten, men nu har ni den här i alla fall.
 
 
Vi vaknade till en varm och skön dag med fint väder, kan de bli bättre avslut på semetsern?
På dan blev det uppåt 25 grader varmt ute. *Skönt!*
Dagen var inte alls planerad utan ja satt i värmen och pluggade hela dagen medans lillan underhöll sig själv och lekte för fulla muggar. Jag tog pauser för att fixa mat, umgås med snuttan samt att vi gick ner och tog oss ett dop i sjön framåt eftermiddagen. 
Det var riktigt skönt i vattnet om jag ska vara ärlig. 
 
Men mitt under badandet kommer det flyttfåglar som flyttar till varmare klimat, Höst?! och man badar? *Huuu*

Bilderna får beskriva dagen i allmänt, som sagt, vi hade inget planerat under vår semetser. 
Som sagt, vi hade semester ;)
 
 
Min älskade flicka verkligen älskar att bada <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0