27 September, Fredag

DATUM: 2013-09-27 | TID: 17:26:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
 Gud vad nervös jag varit idag.
Lillan skulle ju till frisören idag vid halv 2 i åtvidaberg och jag kunde inte följa med eftersom detta är min barnfria helg.
Satt i skolan och kollade klockan hela tiden och tänkte: - "Nu är mitt barn flint, nu har mitt barn inget hår kvar"
Men mamma ringde strax efter kl 16 och jag blev då lugn med en gång.
Hon hade inte klippt av allt hår utan räddat det som gick och klippt det så det kommer se bra ut när det andra växer ut sen. Frisören klippte en pagefrisyr på lillan, men hon snaggade av allt hår ovanpå huvudet så det blir i samma längd sen när det växer ut eftersom det var ojämnt klippt.
Dom har ävan sparat en tofs som jag bad dom att göra som jag kan spara i lillans minnesbok. 
Jag väntar nu på bild på lillan, pappa skulle även ta bild med en bild på mig bredvid lillan då vi tydligen är jävligt lika nu. Bilden på mig kommer att vara från 94 så får väl se hur fan man ser ut *haha*
 
Jag har i alla fall kollat igenom några pagefrisyrer på google och kan nästan föreställa mig hur det ser ut:
 
 
 
Sen får vi ju se om det är så som jag föreställer mig.
 
Där frisören snaggade kan man ha pannband så man täcker det lite, då ser det ut som hon har håret bakåt.
Ska jag vara ärlig har ja inte ens tänkt den tanken.
 
Men nu är jag i alla fall lugn och nyfiken på hur lillan ser ut, säkert lika söt som vanligt om inte sötare ^^,
 
 
Nu i alla fall är jag barnledig och ska njuta till max.
Ska städa i morgon, men ikväll blir det en lugn kväll med mys och Idol.
Får se om jag fixar bloggdesignen idag eller om jag gör det i morgon.
Är rätt sugen på att nörda lite The sims 3 nu när man har ett liv ;) *asg*
Va länge sen ja spelade så får se vad det blir.
Jag ska även sätta mig ner och kolla på LCHF recept då jag börjar gå på LCHF från och med måndag.
 
Men jag åter kommer med bilder sen.
Ha en finfin kväll nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0