26 September, Blogglistor

DATUM: 2013-09-26 | TID: 00:26:00 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
Du heter: Maria.
Smeknamn: Mia, Mary.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Ingen speciell.
Beroende av: 
Coca cola.
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon =)
Hur imponerar man på dig?
Man kan ta mig på rätt sätt, få mig att dö av skratt och våga ha egna åsikter.
Brukar du skratta för dig själv? 
Nja, brukar le men kan skratta om nått är riktigt roligt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Fick ett sms som ja inte kollat på än :P 
Var bor du?
Västervik.
Trivs du där?
Nae det går.
Har du haft sex idag:
Nej.
Hur svarar du i mobilen:
Hallå, Hej, Aaah, Maria, Ringer sen... Allt beror på situation.
Vem ringde du senast?:
S.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Frågade om allt var bra bland annat.
Antal timmar sömn inatt:
ca 5. *för lite*
Sov du ensam: 
Nej med lillhjärtat.
Brukar du komma i tid:
Njae beror på till vad ;)
Hur känner du dig nu:
Trött och seg.
Vanligaste färg på dina kläder:
Vita underkläder :P 
Vad tycker du om fötter:
Bebisfötter: Mys, Andras fötter: Blä!
Vad saknar du: 
Min morfar <3
Hade du en bra kväll igår:
Japp =) 
Favorit dryck på morgonen:
Oboy/Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
23-03
Är du blyg?:
Haha, inte särskilt.
Sysslar du med någon idrott: 
Nja promenad?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja beror på.
Har du spytt offentligt:
Japp :P 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Kissa bakom en husknut ;) asg! Ne men seriöst, ja vet inte, sånt tänker ja inte på ;) 
Är du nöjd med ditt liv: 
Absolut =) 
Är du bortskämd:
Nej, inte alls. Jag är inte sån som fått allt jag pekat på. Jag får kämpa för att få det jag vill ha, men det är så det ska vara. 
Vad gör du i morgon: 
Lämnar lillan på förskolan för att sedan åka hem och studera.
Vad är det värsta du vet?:
Idioti, fega människor, falskhet, lögner och krig.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Herregud ja. Vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner. Inga ord kan beskriva hur bra dem är.
Vad är det finaste du fått?:
Min älskade dotter <3
En speciell dag du minns:
4/3-09 <3
Du samlar på:
Minnen <3
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Jag är inte typen som ringer. Jag skriver på sms, eller så spyr galla över det i bloggen/fb.
När grät du senast: 
I fredags när ja hämtade lillan från förskolan.
Vad skulle du göra om du vann fem miljoner:
Köpa nya möbler, lägga undan på lillans sparkonto, åka till sälen och utomlands, spara och ta körkort.
Vill du gifta dig: 
De tror jag.
Vill du ha barn: 
Ja, 3-4 stycken, men har en underbar dotter nu så 2-3 st till kanske.
Är du musikalisk?:
Nej, skulle inte tro de?
Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola, Jucie eller vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja och dom e gifta.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja och har även vaknat av att ja gråtit.
Biter du på naglarna: 
Nja, om ja ser att den e vass och rivs kan ja bara bita av den, annars blää!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0