25 September, Onsdag

DATUM: 2013-09-25 | TID: 22:27:16 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Den ena dagen är inte den andra lik.
Idag fick vi stressa som bara den på morgonen och jag missade bussen. Klockan bara sprang iväg, vart tar tiden ivägen egentligen? Har dock tur att min ena gruppmedlem i klassen bor i G-bo också, så jag fick lifta med henne. ^^,
 
Tack Tack
 
Idag körde vi på med vårt grupparbete som vi påbörjade igår genom dokumentation på förskola eller "privat",
gud så knäppt det lät. Men alltså, man kan välja att observera och dokumentera barn som finns
i våran omgivning privat och eftersom jag har barn passar detta bra i vissa situationer och om lillan vill vara med, jag frågar alltid henne om hon vill. Men lillan älskar ju mina klasskamrater och sitter mer än gärna i de flestas knän när hon är med i skolan. 
Vi körde på bra och blev klara redan till 13 och då passade jag på att handla så kan ja ha självstudiedag hemma i morgon. 
 
Just det, jag hade lite skoj och skojade med grannens son som också läser på Campus, hans bil fick sig en liten lapp, haha!
 
 
I morgon blir det att läsa på inför nästa veckas uppgifter samt ta hand om det enorma diskberget som blev igår, Jaa, Jag orkade inte ta det idag!
Ska även packa lillans kläder inför helgen, hur ska ja klara mig utan mitt hjärta?
Men oj vad ja ska ladda mina mamma batterier till 1000%.
I helgen ska jag städa, städa och städa, ska plocka ut allt ur alla garderober och gå igenom de sen fixa så jag får en ordning på allt, ordning och reda, pengar på fredag *blink blink*
 
Jag ska även ge mig ut för att plocka ihop en påse med löv som lillan kan ha när hon pysslar här hemma.
Hon har kommit in i ett stadie nu där hon vill klippa, klistra och måla och det får hon så gärna !
Så när jag åker till Ullared vet jag vad som ska handlas, pysselhörnan, här kommer jag!
 
Lillan gjorde 2 finfina teckningar till mig nu ikväll som nu sitter på väggen tills ja kommit på en bra plats att sätta dom på.
 
 
Ja sa först att hon kunde ge dom till mormor och morfar i helgen men då sa hon:
- "Mamma, du får dom för att jag älskar dig"

Vadå att mammahjärtat smälter? <3
Funderar på att köpa massa ramar som jag kan ha hemma för de speciella teckningarna som hon gör.
 
Nu sover lillhjärtat så gott i min säng och ja har lovat henne att eventuellt få sova utan blöja i morgon om hennes blöja är torr i morgon när vi vaknar. Den var torr idag så får hålla tummar och tår för att den är det i morgon med och att det går åt rätt håll.
Min lilla tjej börjar bli så stor och så medventen om allt runt om, det är sjukt vad tiden går fort!
Min lilla bebis är en stor bebis <3
 
Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen bredvid mitt hjärta och dejta kudden och pussa på min fisunge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0