21 September, Söndag

DATUM: 2013-09-22 | TID: 23:58:41 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Var ju på ljusparty igår och som jag trodde, jag handlade ljus ;) *höhö*
Blev ljus me dessa dofter: 

  • Körsbärsblomst
  • Förbjuden fikon
  • Lekfull mandarin
  • Jordgubbsrabarber
  • Snöbär

Dom luktar gudomligt och är helt underbara,köpte även fina och små gulliga ljushållare i glas =)
Bilder på produkterna kommer när jag får hem dem =) 
Har även anmält mig som värdinna och kommer att ha en partylite visning hemma hos oss den 17 November.
Och dom som vill ha men inte kan närvara vid visningen så har jag beställningslistor här samt kataloger om ni vill kika =)
 
Vi hade en sjukt trevlig kväll med våra näsor istoppade i alla ljuvliga dofter!
Min nässa missbrukade dom och det liksom bara K**llade i min näsa ;) *asg*
 
Fyfan så gott ljusen luktade rent ut sagt!
 
Vi kom hem runt 20 på kvällen och lillan kom i säng vid ca 23 efter mys och gos i soffan.
Tänkte när hon somnat:
-Gud så skönt med sovmorgon!
Ha Ha Ha, De fick ja ju drömma om. Kl 7.30 tyckte lillan att vi skulle gå upp.
Öh vad fan fick hon energin ifrån?! :O
Lyckades "tvinga" henne att sova nån timma till genom att lura henne att det va natt än ;)
Så vi båda sov vidare till 9. *Utvilade*
 
Idag kom Christine på besök och med sig hade hon fika och ja stod för kaffet!
Lika trevligt som vanligt och jag har en fotografering på beställning.
Framåt kvällen for hon och jag in för att handla lite snabbt medans lillan hade barnvakt och va ute och lekte.
 
Kvällen för min del har varit lugn, skulle pillat me designen, men gör de nästa helg när ja är barnledig! = )
Så har kikat på Wallander och setat i soffan framför facebook med några annonser som jag har på försäljningssidor. Och nu för ca 1 tim sen blev jag sjukt sugen på smörpopcorn när jag såg att grannen käkade det. GE MIG ! haha!
Har man gulliga grannar så har man, hon kom med en påse till min dörr ;) *thihi*
Smörpopcorn med cocacola! *Mums!*
 
Men nu ska ja krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagen.
Ska även ta mig ett allvarligt snack med personalen på förskolan ang att lämna barn själva med saxar.
Får se vad dom har att säga ang detta!
Speciellt dessa 2 barn som triggar igång varandra till max!
Kunde ha slutat riktigt illa!
 
Ne men nu ska jag dejta kudden.

Ja ligger med kudden.
Ja sover med kudden.
Ja myser med kudden.
Ja slår på kudden.
Ja kramar kudden.
Ja älskar kudden.
 
Kudden är en bra partner, han pratar inte, han kladdar inte, han håller käften, han är trogen och han är mjuk.
Bästa dejten jag varit på.
Gonatt!
 
Btw, Ja klara del 1 på omtentan som ja hade den 30 aug, dock inte del 2 men va typ ingen som klarade den.
Men ja klarade del 1 som var den jobbigaste delen och den delen som ja kunde minst.
Fan så skönt att bli av me den delen och ja e fan stolt, så lite som ja pluggade till omtentan!
Ja e grym, Ja e grym, Ja e grym, Ja e grym... Vad fan är du? *Haha*
 
Tralalala

Ärligt, jag är fan stolt över mig själv!
Är ensamstående med min dotter som jag har på heltid. Läser till förskollärare på heltid, har uppgifter och tentor att plugga till, ska ta hand om mitt barn och ge henne all den tid och uppmärksamhet hon behöver, ska se till att vi har mat på bordet varje dag, att vi har rena kläder, har ett rent hem och allt vad detta innebär.
Jag klarar allt detta helt själv utan hjälp och fy fan så stark jag är!

Har sällan barnvakt, ibland är det lite oftare ibland väldigt sällan.
Men som jag säger, ja har inte fått barn för att lämna bort det för att gå ut och supa, få egentid m.m.
Man skaffar inte barn för att få egentid, om man tror att man ska få egentid då skrattar jag!
Min egna tid är när lillan sover, på bussen till och från skolan eller när jag ligger hemma och pluggar.
Att jag nån gång får barnvakt en helg är bara en bonus, och dom helgerna laddar ja batterierna med sömn och tar hand om hemmet extra mkt!

Som sagt, ja e riktigt stolt över mig själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0